vedecká pracovníčka - postdoktorandka
Mgr. Nikola Kallová, PhD.
Publikácie za rok 2025
Publikačná činnosť obsahuje údaje z on-line databázy Ústrednej Knižnice SAV.
Publikácie
- KALLOVÁ, Nikola. “We Grind Each Other as Stones and Get Rid of Sharp Edges”: Young People’s Reported Positive Change, Learnings, and Growth Through Romantic Relationships. In Europe's Journal of Psychology, 2025, vol. 21, iss. 2, p. 138–151. (2024: 0.719 - SJR, Q2 - SJR). ISSN 1841-0413. Dostupné na: https://doi.org/10.5964/ejop.12735 (APVV-18-0303 : MTIV - Medzníky v tranzíciách intímnych vzťahov a kvalita života v období adolescencie a mladej dospelosti. VEGA č. 2/0173/24 : Učenie sa z intímnych vzťahov u mladých dospelých na Slovensku: úloha typov vzťahu a kognitívnej rigidity) Typ: ADMA
- KALLOVÁ, Nikola - POSLON, Xenia-Daniela - LUKŠÍK, Ivan. „Lebo sme Rómovia, tak my furt dačo“: Konceptualizácia zvládania a prekážok pri nahlasovaní rasovej diskriminácie medzi Rómami na Slovensku. In XXIV. ročník Mezinárodní konference QAK : Tisíc tváří aplikace kvalitativních metod (Sborník abstrakt). 1. vyd. - Praha : Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN v Prahe, 2025, s. 20. (APVV-23-0119 : Vzťah sociálnych noriem, medziskupinového kontaktu a sociálnych identít pri formovaní solidarity v prospech znevýhodnených skupín. VEGA č. 2/0102/22 : Antecedenty medziskupinovej solidarity v kontexte spoločenských kríz: zmiešaný výskumný prístup) Typ: GII
- URBAN, Marek - KALLOVÁ, Nikola - VIGIL AVILÉS, Dany Josué - JANG, Yeaeun - URBAN, Kamila. Be Our (Uninvited) Guest. Experiences and Challenges of International Doctoral Students in the Czech Republic. In Higher Education Quarterly, 2025, volume 79, issue 2, e70013, p. 1-15. (2024: 0.862 - SJR, Q1 - SJR). ISSN 0951-5224. Dostupné na: https://doi.org/10.1111/hequ.70013 (VEGA č. 2/0065/25 : Úloha autoregulovaného učenia na rôznych stupňoch vzdelávania) Typ: ADMA